@ beach lounge 🔙 surf

2014-10-31 @ 14:43:45
FrĂ„n fruktmarknaden i förmiddags - nu vilar mĂ„nga pĂ„sar frukt pĂ„ hotellrummet 😍 vi hade för lite pengar med oss men en australiensare la ut resten Ă„t oss. Classic australiensare sĂ€ger vi bara, det kommer ett inlĂ€gg senare om vilket sjukt jĂ€vla sympatiskt folk det Ă€r!

SĂ„, nu har jag mörbultats av havet i en timme. Love har gjort sitt bĂ€sta bakom kameran sĂ„ ni fĂ„r se resultatet i eftermiddag hohoho... Nu avnjuter vi tvĂ„ av Balis godaste juice (jag dricker Loves juice ocksĂ„ för Love Ă€r fantastisk pĂ„ det sĂ€ttet att jag fĂ„r hans juice/mat/handduk/tshirt/glass osv) och vĂ€ntar pĂ„ vĂ„r lunch. 




Kommentarer
Postat av: Niko

FÀrsk frukt pÄ Bali Àr ju typ ett av mina bÀsta mat minnen nÄgonsin! Jag Àr avis det verka sjukt nice att hÀnga dÀr!

2014-10-31 @ 21:29:06

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback